اجاره آپارتمان مبله در تهران - اجاره سوئیت در تهران - اجاره روزانه آپارتمان در تهران

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

درباره‌‌ی سر به حرم شاهچراغ، جولیان ایشلر –  مشکلات امنیتی، شرایط سخت ویزا و روابط نامطلوب با غرب فقط چند نمونه از دلایلی‌ست که سفر به ایران را برای مسافران خارجی سخت می‌کند. واقعاً حیف است، زیرا بی‌نظیرترین آثار تاریخی دنیای اسلام در این کشور خاورمیانه‌ای قرار گرفته‌اند. یکی از این آثار تاریخی زیبا حرم شاهچراغ در شهر قدیمی شیراز است.

حرم شاهچراغ - شیراز

 

اجاره منزل مبله در شیراز



:: برچسب‌ها: آثار تاریخی شیراز , جاهای دیدنی شیراز , سفر به شیراز , سفرنامه خارجی‌ها , شاهچراغ , مسجد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : دو شنبه 28 مرداد 1398

فوتبالیست‌ها در تمام فصل مشغول دویدن و شوت زدن و تکل رفتن هستند. به همین خاطر بعد از پایان فصل اکثر فوتبالیست‌ها به تعطیلات می‌روند و قدری خوش می‌گذرانند.

البته تمام درهای دنیا به روی فوتبالیست‌های مشهور باز است و همه می‌خواهند بازیکن‌های مشهور و پرطرفدار را در کشورشان ببینند.

آنتونی مارسیال در مصر - تعطیلات فوتبالیست‌ها

اجاره واحد مبله در سرتاسر ایران



:: برچسب‌ها: اخبار گردشگری , باغ وحش , سبک زندگی , سفر , سفر به امارات , سفر به دوبی , سلبریتی‌ , مسجد شیخ زاید ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : دو شنبه 28 مرداد 1398

اگر عشق کتاب هستید، باغ کتاب تهران بهشت شماست. ولی اگر عشق کتاب نیستید هم باز دلیل نمی‌شود به باغ کتاب نروید. باغ کتاب هم سینمای مجهزی دارد و هم کافه‌های جذاب و فضاهای تفریحی متنوع. 

اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران

باغ کتاب تهران



:: برچسب‌ها: آدرس باغ کتاب تهران , امکانات باغ کتاب تهران , باشگاه رباتیک , باغ کتاب تهران , باغ کتاب , تصاویر باغ کتاب تهران , جاهای دیدنی تهران , خانه کودک و اسباب بازی باغ کتاب , ساعت کار باغ کتاب تهران , سینما و تئاتر باغ کتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : یک شنبه 27 مرداد 1398

به تازگی ژاپنی‌ها یک قطار تندرو جدید را آزمایش کردند که سرعتی باورنکردنی دارد. سرعت قطار آلفا-اکس  ۴۰۰ کیلومتر در ساعت است. با این سرعت ظرف یک ساعت و پنجاه دقیقه از تهران به مشهد می‌رسید!!!

ژاپنی‌ها دارند طوری قطارهای پیشرفته می‌سازند که با این وضع ممکن است آینده‌ی سفرهای بین‌شهری از این هم تخیلی‌تر شود.

اجاره آپارتمان مبله در مشهد

سریع ترین قطار تندرو



:: برچسب‌ها: تکنولوژی , ژاپن , سفر به ژاپن , سفر ریلی قطار ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : یک شنبه 27 مرداد 1398

ایران حدود هزار هتل دارد. در ادامه می‌خواهیم ۱۳ هتل خیلی خاص از بین هتل های ایران گلچین کنیم. این ۱۳ هتل یا از نظر مکانی خاص هستند، یا از نظر معماری یا ویژگی‌های دیگری که خاصشان کرده.
این مجموعه از هتل‌های ایران اینقدر جذاب هستند که حتی اگر قصد اقامت درشان را نداشته باشید، ممکن است گردش در حوالی‌شان هم جذاب باشد.

بهترین هتل های ایران

 



:: برچسب‌ها: آثار تاریخی اصفهان , اصفهان , الموت , بناهای تاریخی یزد , پیست اسکی دیزین , پیست اسکی شمشک , تبریز , تهران , جاهای دیدنی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : شنبه 26 مرداد 1398

شهر سوخته بازمانده‌ی اسرارآمیزترین بخش تاریخ ایران است. پایتخت یکی از کهنسال‌ترین تمدن‌های تاریخ، تمدن باستانی آراتا.

شهر سوخته

شهر سوخته کجاست؟

این شهر  در ۱۲۰ کیلومتری جنوب زابل و در حاشیه‌ی جاده‌ی زابل-زاهدان واقع شده است. در زمان‌های دور، در عصر برنز (۴۰۰۰ سال پیش) و همزمان با تمدن قدیمی جیرفت، در این محل شهری عظیم بوده. شهری سوخته در ساحل رودخانه‌ی هیرمند و دریاچه‌ی هامون.

شهری با ۱۵۱ هکتار وسعت که یکی از وسیع‌ترین شهرهای دوران باستان محسوب می‌شود. در کنار این شهر قبرستانی باستانی هم پیدا شده که ۲۵ هکتار وسعت دارد و حدود ۳۰۰۰۰ قبر در آن قرار دارد.

اگر قصد سفر به زاهدان دارید میتوانید جهت اجاره روزانه آپارتمان در زاهدان از سایت پینورست  با اقامتگاه های مبله با امکانات استفاده نمایید.

 



:: برچسب‌ها: اثار تاریخی زابل , اسرار شهر سوخته , اماکن تاریخی زابل , دیدنیهای زاهدان , شهر سوخته , شهر سوخته زابل , شهر سوخته کجاست , گردشگری زاهدان ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : شنبه 26 مرداد 1398

جنگل دالخانی یکی از بکرترین منطقه‌های شمال است. اکثر مسافران شمال خبری از این جنگل زیبا ندارند. اگر به مازندران و رامسر می‌روید، حتماً ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا با گرسماسر و اکراسر و جنت رودبار آشنا شوید.

جنگل دالخانی

جنگل دالخانی کجاست؟

این جنگل در ۳۰ کیلومتری شهرستان رامسر قرار گرفته. از این جنگل تا دریا ۱۰ کیلومتر فاصله است. برای رسیدن به جنگل دالخانی، اول باید به رامسر بروید و  از جاده رامسر به تنکابن ۷ کیلومتر به مسیر ادامه بدهید.

سه راهی روستای جنت رودبار را که دیدید، باز ۲۲ کیلومتر دیگر ادامه دهید تا به جنگل دالخانی برسید. روستای دالخانی هم در همین نقطه قرار گرفته.

اگر قصد سفر به رامسر دارید میتوانید جهت اجاره ویلا در رامسر از سایت پینورست  با اقامتگاه های مبله با امکانات استفاده نمایید.

 



:: برچسب‌ها: جنگل دالخانی , آدرس جنگل دالخانی , جنگل دالخانی رامسر , جنگل های اطراف رامسر , جنگل های بکر شمال , جنگل های رامسر , جنگل های مازندران رامسر ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : شنبه 26 مرداد 1398

اگر موزه‌ زمان را فقط به عنوان یک موزه در نظر بگیرید در حقش کم لطفی کرده‌اید. موزه‌ی زمان هم فال است و هم تماشا. هم اولین موزه‌ی ساعت ایران است و هم ساختمانی قدیمی و زیبا. تازه فضای باصفا باغ و کافه‌ ریبار را هم باید در نظر بگیرید. 

باغ موزه زمان

 

موزه زمان کجاست

موزه تماشاگه زمان در منطقه زعفرانیه تهران قرار گرفته است. به همین خاطر خیلی راحت می‌توانید جوری برنامه‌ریزی کنید که در یک روز هم از موزه زمان بازدید کنید و هم به باغ فردوس و موزه سینما هم سر بزنید. امامزاده صالح و موزه دکتر حسابی و باغ موزه هنر ایرانی و بازار سنتی تجریش و بازار قائم همگی در همین حوالی اند.

 

اگر قصد سفر به تهران دارید میتوانید جهت اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران از سایت پینورست  با اقامتگاه های مبله با امکانات استفاده نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: آدرس موزه زمان زعفرانیه , رستوران موزه زمان , روزهای بازدید از موزه زمان , ساعت بازدید از موزه زمان , ساعت کاری موزه زمان , قیمت بلیط ورودی موزه زمان , معماری موزه زمان , موزه تماشاگه زمان , موزه زمان , موزه زمان در زعفرانیه ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1398

بازار قائم تجریش بی‌شک یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران است. این پاساژ در میدان تجریش و در کنار بازار سنتی تجریش واقع شده. روزانه افراد زیادی خرید خود را از این پاساژ قدیمی انجام می‌دهند. برای اطلاع از اجناس قابل خرید در فروشگاه‌های این مجتمع تجاری با ما همراه باشید.

 

بازار قائم تجریش

 

اگر قصد سفر به تهران دارید و میخواهید از از بازار قائم تجریش که معرفی میکنیم لذت ببرید میتوانید جهت اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران از سایت پینورست  با اقامتگاه های مبله با امکانات استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: آدرس بازار قائم , بازار قائم تجریش تهران , آدرس دقیق بازار قائم تجریش , اطلاعات پاساژ قائم , بازار بازار قائم , بازار قائم تجریش , بازار قائم تجریش , تلفن بازارهای تهران , پاساژ قائم تجریش , پاساژهای تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1398

باغ موزه هنر ایرانی در منطقه الهیه یکی از دیدنی‌ترین موزه‌های تهران است. در این موزه ماکت‌هایی از باغ‌ها و آثار تاریخی ایران نمایش داده می‌شود. این ماکت‌ها همان‌هایی‌ست که محمدرضا پهلوی سفارش داده بود تا ایتالیایی‌ها به مناسبت جشن‌های ۲۵۰۰ ساله بسازند. 

 

ورودی باغ موزه هنر ایرانی

 اگر قصد سفر به تهران دارید و میخواهید از از باغ موزه هنر ایرانی که معرفی میکنیم لذت ببرید میتوانید جهت اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران از سایت پینورست  با اقامتگاه های مبله با امکانات استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: باغ موزه , باغ موزه ایرانی , باغ موزه هنر ایرانی , باغ موزه هنر ایرانی تهران , باغ موزه هنر ایرانی کجاست , باغ موزه هنرهای ایرانی , بلیط باغ موزه هنر , پلان باغ موزه هنر ایرانی , رستوران باغ موزه ایرانی , رستوران باغ موزه هنر ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1398
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی