باغ کتاب تهران ، گشت و گذار علمی-تفریحی در فضایی باصفا

اجاره آپارتمان مبله در تهران - اجاره سوئیت در تهران - اجاره روزانه آپارتمان در تهران

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

باغ کتاب تهران کجاست

باغ کتاب تهران با وسعت ۱۱۰ هزار متر مربع در حاشیه بزرگراه شهید حقانی و در سه طبقه ساخته شده است. در حال حاضر باغ کتاب، یکی از بزرگترین کتابفروشی‌های کودک و نوجوان در کل دنیاست. در طبقات مختلف، بخش‌هایی مثل فروشگاه کتاب، سینما و تئاتر، باغ علم کودک و نوجوان، باشگاه نجوم، رباتیک و … قرار گرفته.

نمای باغ کتاب تهران

اطلاعات بازدید از باغ کتاب تهران

باغ کتاب نزدیک پارک آب و آتش و پل طبیعت است و اگر دلتان بخواهد در یک روز هم می‌توانید به باغ کتاب بروید و هم در این پارک‌ها گردش کنید. در ضمن مجموعه موزه دفاع مقدس هم همین نزدیکی‌هاست.

بیشتر بخوانید: پارک آب و آتش ؛ شبی خاطره انگیز کنار فواره های آب و آتش

آدرس دقیق باغ کتاب تهران : تهران، بزرگراه حقانی (غرب به شرق)، بعد از تقاطع مدرس، بلوار کتابخانه ملی، ضلع غربی کتابخانه ملی

ساعت کار باغ کتاب: شش ماهه اول سال ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ و شش ماهه دوم ۰۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ (جمعه ها باغ کتاب باز است).

قیمت بلیط باغ کتاب: بازدید از طبقه همکف باغ کتاب تهران رایگان است. بخش باغ علم کودک و نوجوان نیاز به تهیه بلیط به مبلغ ۳۰٫۰۰۰ تومان دارد.

شماره تماس باغ کتاب: ۹۶۰۴۵۷۵۹-۹۶۰۴۵۶۹۵

مسیر باغ کتاب تهران با مترو: در صورتی که از مترو استفاده می‌کنید، خود را به ایستگاه حقانی در خط ۱ (کهریزک-تجریش) برسانید. پس از ده دقیقه پیاده‌روی از سمت باغ موزه دفاع مقدس به باغ کتاب تهران می‌رسید.

نقشه باغ کتاب

 

امکانات باغ کتاب تهران

باغ علم کودک: در این بخش از باغ کتاب، کودکان زیر ۱۳ سال در فضایی مفرح مشغول به یادگیری مطالب هیجان‌انگیز و علمی می‌شوند. اگر کودکتان خردسال است می‌توانید به عنوان همراه با او به این قسمت وارد شوید.

برای رزرو بلیط باغ علم کودک می بایست به سایت باغ کتاب به آدرس https://reserve.bagheketab.ir مراجعه کنید.

باغ علم کودک

 

باغ علم نوجوان: این باغ در مساحت ۴۰۰۰ متر مربع برای نوجوانان ساخته شده است. در این قسمت از باغ کتاب تهران ، ۴۰ بازی علمی-آموزشی مختلف وجود دارد. ببلیط باغ علم را هم باید از طریق سایت رزرو کنید.

سالن سینما:  مجموعه سینمایی باغ کتاب تهران ، ۱۰ سالن مجهز و مدرن دارد. برخلاف بیشتر سینماهای قدیمی تهران موقع نشستن بر روی صندلی‌های این سینماها، احساس راحتی خواهید داشت و با خیال آسوده به پرده‌ی سینما زل می‌زنید.  یک سالن سینما مخصوص کودکان هم در باغ کتاب هست.

باغ علم نوجوان

 

باشگاه رباتیک: در این بخش بچه‌ها ربات‌های مختلف را از نزدیک مشاهده می‌کنند و با کارکرد آن‌ها آشنا می‌شوند. همچنین با ثبت نام در باشگاه رباتیک باغ کتاب، در کلاس‌های آموزش ساخت ربات هم می‌شود شرکت کرد.

لمکده‌ها و مجسمه‌های نوستالوژیک: باغ کتاب با لم‌کده‌هایش جای خوبی برای ریلکس کردن است. از طرفی کلی مجسمه نوستالوژیک وجود دارد که قدیمی‌ترها را یاد خاطرات کارتون‌های بچگی می‌اندازد. شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌ای مثل کلاه قرمزی، سندباد، علی‌بابا، پینوکیو، گربه نره و شازده کوچولو، زورو و …

به خاطر همین مجسمه‌های زیبا، باغ کتاب تبدیل به یکی از بهترین سوژه‌های عکس یادگاری و اینستاگرام‌بازی در تهران شده.

رباتیک باغ کتاب تهران

فروشگاه کتاب: در باغ کتاب تهران بخش‌های مختلفی برای همه‌ی ژانرهای کتاب وجود دارد. کتاب‌های همه‌ی ناشرهای مطرح‌ها را در اینجا می‌توانید پیدا کنید. دیگر هم برای رفت و آمد و مقایسه‌ی کتاب‌های مختلف به دردسر نمی‌افتید. بازدید از کتابفروشی و سایر اماکن عمومی در باغ کتاب تهران رایگان است.

بیشتر بخوانید: یک راهنمای مختصر در مورد کتابفروشی‌های تهران – از انقلاب تا نمایشگاه کتاب مصلی

فروش کتاب در باغ کتاب تهران

فروشگاه کتاب کودک و نوجوان (ماه‌پیشونی) : در این بخش از باغ کتاب، می‌توانید کتاب‌های رده سنی کودک و نوجوان را تهیه کنید. این بخش از باغ کتاب طوری طراحی شده که خود بچه‌ها هم از انتخاب کتاب لذت ببرند.

بی‌بی کار: اگر مجبورید با خودتان چند تا بچه این‌ور و آن‌ور ببرید، شاید هیچ‌جا بهتر از باغ کتاب نباشد. مخصوصاً که می‌توانید بچه‌ها را سوار بی‌بی‌کار کنید و بگذارید برای خودشان ماشین بازی کنند.

باغ کتاب

 

خانه کودک و اسباب بازی: اگر به دنبال یک بازی مناسب برای فرزند خود هستید، به خانه اسباب‌بازی در باغ کتاب تهران بروید. در این بخش می‌توانید انواع بازی‌های علمی، آموزشی و فکری را برای فرزندتان تهیه کنید.

باغ کتاب تهران

 

کافه و فودکورت: حتماً بعد از گشت و گذار در باغ کتاب تهران به کافه و فود کورت‌های باغ کتاب سر بزنید. فعلاً کافه ویونا ، کافه باغستان ، کافه رستوران تیک تاک ، کافه رستوران بامی نو، کافه رستوران ایزار و کیوسک برگر در باغ کتاب حاضر هستند.

اگر از آن‌هایی هستید که با دیدن قیمت‌های نسبتاً بالا وحشت نمی‌کنید، کافه بامی نو را حتماً توصیه می‌کنیم. محیط دنج و دوست‌داشتنی‌ای دارد. پیتزاهای رستوران ایزار و همبرگرهای کیوسک برگر هم ارزش امتحان کردن دارند.

باقی امکانات تفریحی باغ کتاب

غیر از مواردی که گفتیم در باغ کتاب تهران سوژه‌های دیدنی دیگری هم هست. مثلاً‌ شبیه‌ساز پرواز که کابین خلبان را برای شما شبیه‌سازی می‌کند. اگر اهل اتاق فرار (اسکیپ روم) هستید هم باید سراغ اتاق فرار باغ کتاب را بگیرید.




:: برچسب‌ها: آدرس باغ کتاب تهران , امکانات باغ کتاب تهران , باشگاه رباتیک , باغ کتاب تهران , باغ کتاب , تصاویر باغ کتاب تهران , جاهای دیدنی تهران , خانه کودک و اسباب بازی باغ کتاب , ساعت کار باغ کتاب تهران , سینما و تئاتر باغ کتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : یک شنبه 27 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی